Host host host!!!!



Lilla killen och jag snorar & hostar i kapp...

...ovanpå detta har vi även fått ögoninflammation och stackars liten har även fått hög feber. Jag som har så mycket att göra, känns som om jag inte har tid till att vara orklös, sjuk och snorig. Men om man nu ska se något positivt i det hela, så är det att det blir mycket mys och tröstande mellan mig och min gullunge. Jag pussar honom och han pussar på mig :)
Han e så go när han klappar mig på kinden eller säger: mamma, och gör värsta pussmunnen. Pappis försöker passa upp oss båda lite då och då, med att hämta dricka och annat, när vi sitter i soffan och tycker synd om oss ;)


Kärlek med stort K!  ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0