ERROR::!!

Då har Internet legat nere lite... :(

Men fick tillbaka det idag iallafall och 300kr att ringa för, på hemtelefonen, som plåster på såret.


Igår var klassen och grillade... eller en del av klassen. Vi är uppdelade i 4 små mindre klasser som har olika inriktningar. Vår lilla klass = Profil, begav oss iväg för att grilla. Vi hade jättekul och så mysigt. På vägen hem, så ...ja, jag vet inte vad jag ska säga... men vi flippade ut lite. Hahaha vi hade haft så roligt och var nog lite trötta, att det blev sista energiutsläppet på hemvägen. Det resulterade i att vi sjöng högt med musik i bakgrunden, men överröstade sångaren som spelades, samtidigt som vi filmade. hihihihi jag la upp klippet på youtube, för att ha det sparat. Mycket roligt för oss som sjöng iallafall ;)


Idag har jag varit en runda i skolan, hemma hos H.s farmor och sen mys med familjen. Solen har skint och det har varit en bra dag! :)




Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Fina bilder på M:D

2011-05-20 @ 13:46:02
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0