Glad men sorgsen...

Idag är det blandade känslor... solen skiner, vi leker, M skrattar, jag skrattar.

Vi har varit på lekplatsen hela dagen och haft så roligt, vi skrattar, jag fotar...vill ha roligt och försöka tänka på annat. Men det går inte... såklart inte..!
Emellanåt bryter det sig igenom hinnan som jag har lagt ovanpå. 

Det är Holjemarknad... men också ett år sedan Lillemans hjärta slutade att slå. Holjemarknad, som egentligen ska vara roligt och avslappnande att gå på... titta på allt, äta gott, sätta M på en karusell m.m.
Jag tar mig så långt därifrån som möjligt, för att slippa, för att undgå platsen där allt började, då jag började min hemska väntan på att Lilleman skulle komma ut...bara för att tas ifrån oss...

På måndag är det ett år sedan den dagen då Lilleman fick tas ut med ett kejsarsnitt... bara 4 veckor innan BF. Så denna helgen är lite extra jobbig att ta sig igenom, men jag gör allt jag kan för att M ska ha en underbar helg, att det inte ska synas... att det inte ska kännas så mycket.


Usch vet inte mer vad jag ska skriva än att jag är så jävla ledsen!!!!!!!!  men de ska inte synas, ingen får se... allra minst M.
Det händer att folk får se ibland, då tycker jag det är väldigt jobbigt. Nu ska jag torka bort tåren och servera kaffe...  Djupt andetag och så fortsätter vi denna dagen på ett så bra sätt som möjligt!

P.S. Tack kära dagbok för att du lyssnar. D.S.



Kommentarer
Postat av: Katleen

kram!

2011-05-21 @ 14:45:09
Postat av: Rebecca

Tänker på er <3 Kram

2011-05-21 @ 16:14:41
URL: http://beeka85.blogg.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Usch ja jag minns att du var lite orolig redan när vi åkte iväg t marknaden... :(



Älskade vän, om ord kunde hjälpa... Du är starkast i världen. Jag önskar att det fanns något jag kunde göra eller säga, men jag tror och hoppas att han är med er ändå. Han ser på med glädje när sin storebror växer upp och hur ni ändå tar er vidare. Jag tror att han har det jättebra och väntar i lugn och ro tills ni får ses igen.



Stor stor styrkekram till er denna speciella tid. Tänker på er.<3

2011-05-21 @ 18:53:03
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Miljoner pussar & kramar till hela familjen. Lilleman vakar över er och är er skyddsängel. Tror han ler från himmel då han ser hur bra Malte mår. Bättre föräldrar än er finns inte. Kraaaam

2011-05-22 @ 15:36:42
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: Maria- mamma till fyra

Jag har en liten gosse som fyller ett år nu den 27 juni. Jag läste din blogg för ett år sedan där jag satt med min mage i vädret. Jag minns hur det nästan svartnade för mina ögon när jag läste vad ni råkat ut för. Mina tankar går till dig och hela din familj. Kan aldrig sätta mig in i hur det känns att behöva gå igenom det ni har gjort.

2011-05-25 @ 17:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0