I går...


Hade jag och M en bra och händelserik dag :)

Det började med att vi vaknade upp hos farmor och startade dagen med frukost och mys framför tvn. Efter lite bus och allt nerpackat så begav vi oss hemåt.

Vi fick besök av Angelica och henne ena dotter, strax efter kom Anouk med hennes familj. Barnen satt som flugor på knoddis, klappade henne på kinderna och skulle visa henne saker. När knodden begav sig hemåt, så fortsatte de "stora" barnen att leka. Efter mycket fika och lite tjabb om vad som var mitt och ditt, så satt de och myste tillsammans i M.s säng och tittade på film. :)  Sååå söta

Innan Angelica med dotter begav sig hemåt, så hade M fått en ny söt liten tjejkompis. Pussen, var ju hon tvungen att få ;)

Efter det fick vi besök av Dzenana som så sött hade med sig en varsin liten present till mig och M. En söt rosa vårblomma till mig och en fiskbok till M :) Det fick bli fika igen.... sorry Dzenana, kanelbullarna hade tagit slut vid den tidigare fikan ;)

Och på kvällen fick jag och H besök av härliga Dennis,,, Vi smaskade på lite hemmagrillad kyckling & klyftpotatis, sen tittade vi på B.B . En mkt trevlig kväll med min sambo och Dennis, jag skrattade så att jag fick ont i käkarna :D

Jag fick inte mycket gjort i hemmet denna dag, men oj vad trevligt jag hade.

Kram på er alla mina söta goa vänner!

Bjuder på några bilder från första besöken :)


Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

:D

2011-05-03 @ 08:11:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0