Jobbigt!

Jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt, jobbigt...


Börjar gråta hur lätt som helst men stoppar efter ca 5 tårarar... Ögonen är svullna, mitt huvud är tungt, trött och känner mig helt utmattad.

M. vill leka och jag orkar inte... Ska försöka sätta igång en film och hoppas att han vill se den...




Så nu är filmen igång, täcke å kudde och chokladmjölk till M. :)







Blev paus i skrivandet, M's farmor & farfar kom förbi en runda. Känner mig lite bättre nu, fått prata av mig lite, pratat om annat som händer i livet och om hur god mat de hade ätit idag (farfar fyller ju år och de hade ätit ute på restaurang)... :D

Hipp, hipp hurra för farfar Jimmy idag! :)

M blir så glad när han träffar farfar & farmor... och att se M så glad, tar ju väck lite av det onda ...


Imorgon ska jag ringa och beställa tid till min tatuering :)
Nu ska jag bara slappa... Men innan dess får jag nog gå in å natta M igen, hör att han har stigit upp å börjat leka (BUSE ;) hihihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0