så har Helgen varit...

Trots omständigheterna så har helgen varit bra.

Jag ville absolut inte sitta hemma denna helgen, så det har vi inte gjort. Är så himla glad för att vi har haft fint väder, så att detta har varit möjligt :) Jag har fokuserat på att M ska ha så kul som möjligt och att jag ska kunna koppla av lite, njute av M's skratt och försöka slippa grubbla så mycket.


I fredags så drog vi ner till ankdammen i någta timmar, där vi träffade lite vänner, fikade & matade änderna. När vi kom hem så målade jag ju byrån och speglen ute i solen :)





Igår så drog vi till lekparken med Lisa, Melker & Christoffer :)



Och idag så drar vi till svärföräldrarna för att fira farfar :)
Det blir säkert ett litet bildcollage här senare ;)

Ha en riktigt bra dag i solen idag! :D

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

förresten; Malin skrev ett inlägg om symptom på sköldskörteln... Tänkte om du ville läsa? kram



http://verkligen.blogg.se/2011/may/att-sa-olagligt-men-sa-vantat.html

2011-05-23 @ 11:01:33
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0