Snart "Sommarlov"...

... ja!!... eller nej... eller JA Jo.. JA!!! :)


Ska bli skönt men ändå inte... jag trivs i skolan och kommer att sakna massor av folk! Vissa kommer jag få se igen efter sommaren i skolan, men långt irfån alla :(

Nu ska man jobba... men inget "riktigt jobb", utan sommar jobb. Känns som när man var 16 igen. Risken är att sommarjobbet som jag har tackat ja till, inte blir som jag trott. Jag trivs å så... men det blir inte så många timmar som jag hoppats på. 

Vi får se hur de går, jag får väl plocka pantisar om inget annat ;) hihihihihi

Det allra tråkigaste är att inte kunna gå till skolan på nästan 3 månader. :/
Men något ska jag nog slänga ihop i sommar så att vi får träffas :)




Bjuder på några bilder från skoltiden, de 2 senaste veckorna. Enjoy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0