En vecka sedan...

Som jag skrev i bloggen. Jag har ofta vänner hemma och syrran är ju här en hel del med. Det resulterar att datorn inte är ledig särskilt mycket ;) hihihi

Men det har varit fullt upp nu i dagarna så jag har väl inte direkt haft tid att sitta här ändå. Malte har varit hos läkaren, vi har hälsat på mormor, haft vänner över på besök å middag, varit hos morfar, håller på att fixa en väggklocka till Malte, varit i stan,varit på julmarknad .m.m. Lägger in lite bilder till er från veckans gång :)

Vi fick reda på i veckan, att vi får tillgång till vår nya lya (radhus, bostadsrätt) redan nu på torsdag den 17:de... Förra ägarna betalar även hyran för resterande tiden på december och hela januari mot att vi tar deras flyttstädning.
Med hjälp av både Jaana å Diana så kommer vi frixa det nästa helg galant. Det bästa är att Henkan är ju ledigt nästa helg med. Vem vet... vi kanske till och med hinner få dit lite möbler å ev. julpynta lite :)




Kommentarer
Postat av: Lisa-Fisa

Vilka fina bilder =) Myser med bästisen Malte i knät =) Fint på Stoffe o Diana när vi va i stan. Gulligt att hon va så sentimental, men de kan jag tänka mig att man blir =) Dock kunde du klippt väck valross-Lisa med dubbelhakan. Haha.. =) Kram

2009-12-13 @ 20:32:13
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0