Snart dags för flytt... :)

Ååååhhh inredning!!!!  I LOVE IT!!!   Men ibland tillåter inte ens budget att köpa alla dessa vackra saker som finns :/ Det gäller att fynda, skapa eller bara göra så gott man kan. Men man måste ju iallafall få titta på alla vackra saker som finns där ute och drömma lite ;)

Det viktigaste för mig denna gången är en ordentlig soffa. Den ska vara stor, snygg, härlig, utrymme för hela familjen och vänner men samtidigt få plats i rummet hihihihi. Mitt matrumsmöblemang hamnar i köket så dumpar vi köksmöblemanget... Så det ända som behövs i storarummet är ju soffa, bord och tv. Kikar runt lite på nätet, man vill ju ha så stor soffa som möjligt för en så billig peng som möjligt. Mammapengen räcker inte så långt ;)

Lampor...Taklampor är jag me ute efter. Gärna en stor sådan. Även där har jag svårt för att hitta "MIN" lampa. Funderar på att göra en egen. Så är jag ju ensam om den med...  Men under letandet så trillar man över många snygga eller roliga lampor.
Här hittar ni lite anorlunda, coola eller snygga lampor

Wooster taklampa - Silver Klicka för att zooma


Den första här nedanför är från lamplagret. De andra är från Mio.





fler bilder blir det inte för nu vaknade Malte.  Natti natti på er.


xoxo


Kommentarer
Postat av: anouk

hm... typ bara 2 bilder som funkar?=/ meN GUD VAD COOL DENMED hattarna :D I like

2009-12-15 @ 12:23:24
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0