5 år tillsammans...

Igår den 2 April har jag och Henrik varit tillsammans i 5 år!

Tiden går så snabbt... Men vi har hunnit med att flytta 3ggr, skaffat hund, varit på resor, fått lilla Malte och snart kommer det en liten kille till.



Jag är så glad över att det är Henkan och Jag... Han är kärleken i mitt liv och vi har tillsammans skapat snart 2 underbara gossar.

Vi har så klart som alla andra dagar som är mindre bra, men det är då man ska komma ihåg det fina hos varandra. Och är de dåliga dagarna bara 10% av ett förhållande så är man verkligen lycklig =)
Man får tänka på att det är ändå 2 olika individer... viljor... personligheter... som ska leva ihop. Klart man inte tycker lika i allt ;)

Men jag är så glad för att jag I DAG kan titta på Henkan och känna mig lika kär som den första dagen vi hade tillsammans.   =)

Och det viktigaste: Inte glöma bort att visa det!!!  Jag har nog lite lätt för att berätta för Henkan vad han ska göra och inte göra... hahahaha...
MEN Jag försöker att berätta varje kväll hur mycket han betyder för mig, antingen genom att berätta hur trevligt jag har haft över något vi gjort tillsammans den dagen... Mysa och berätta hur mycket jag älskar honom... Eller bara berätta hur mycket jag uppskattar honom.

Man får inte glömma bort att ge karlen lite beröm när han har gjort något bra med... Det vet man ju själv hur kul det är när man gjort något extra =)



xoxo

Kommentarer
Postat av: anouk

Ni e så fina ihop:D

2010-04-04 @ 12:28:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0