Nu är jag trött på detta!!!

I morgon är det JAG....
...som skickar upp karlen på vinden för å leta efter kamerasladden!!!  ;)


Vill ju lägga in lite bilder från kameran då det börjar bli en hel del på den nu. Tråkigt om det skulle hända något med kameran, så bilderna försvinner.


Idag har jag jobbat lite igen.
Barnen hade ju varit så duktiga och målat massor av fina teckningar med vattenfärg. De hade fått måla 3 olika målningar var, till musik (3 olika låtar).
Efter mellanmålet ( där vi fick JORDGUBBAR) så gick vi ju ut och bakade tårtor i sandlådan... såååå underbart väder =)


Tänk vad lite sol kan göra... Man blir ju så pigg och glad, man vill göra så mycket, börjar planera för sommaren, fixa ute i trädgården och vi ska ju få en liten till, så jag hoppas ju på en underbar sommar så vi kan vara ute mycket.
Men nu ska jag nog slänga på tvn inne i sovrummet och somna gott, till något program på den... så man kan vara lika pigg imorgon med.


Natti, natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0