Sååå underbart....

... Att vakna till detta underbara väder =)

Solen skiner, fåglarna kvittrar och det känns som om hela världen är underbar. Tänk vad lite sol kan göra =)

''    ''    

Diana skickade ett mess och ville att hon och jag skulle iväg en runda med hennes nybesiktade bil (som gick igenom utan anmärkningar) och äta lite mjukglass. Så ska fixa till mig lite nu och iväg på en liten tur med snäckan. Se om jag kan få tag i en liten present till min far, som har fyllt år nu i veckan.


******************************************************************************************


Lite uppdatering om mitt inlägg av skor till Malte...

Vi fick INTE betala de sista skorna själva... Maltes gammel farmor & gammelfarfar skulle absolut betala dom.

Kan bara säga TACK SÅ MYCKET till er underabara =)  ( Och Malte ÄLSKAR sina nya skor, sitter å leker med dom... så vem behöver leksaker när man har skor ) hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0