Vad är det för fel på oss gravida???

... Och alla dessa konstiga sug man får under graviditeten???

Under min förra graviditet så var jag sååååå sugen på DISKSVAMPAR!!!  Den gula delen...  Det resulterade i att alla våra disksvampar blev sönderklippta och kvar i lådan låg den gröna hårda delen. Den andra delen undrar ni????

JO, den klippte jag i 2 delar, hängde över vasken, sköljde den med kallvatten å tuggade...tuggade...tuggade. ÅHHHH himlen!!!  =) 
Jag måste ju säga att jag svalde ju aldrig något... utan det räckte med smaken. Så sköljde, tuggade å spottade sen ut i vasken. Så kunde jag hålla på tills svampen höll på att gå sönder.

Jag averkade ca 3 pkt innan Henkan köpte de billiga från rusta... som inte alls hade samma smak!!! Tvi! HAhahahahahahah!!!

Denna gången kan jag känna smått sug efter de där svamparna igen..? Men har lyckats lura kroppen med mjöliga äpplen å isbitar istället. Och DET går åt här hemma!!! Äpple efter äpple och isbricka efter isbricka!


Ja, det är iallafall bättre än att tugga på disksvampar ;)

Kommentarer
Postat av: anouk

hihihi

2010-04-23 @ 21:46:49
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0