Ett bra fruntimmer reder sig själv ;)

Japp, nu har jag äntligen slängt upp mina hyllor i köket till mina kokböcker!

Jag har frågat H om han kunde göra det och så klart han skulle fixa det... men jag vänta å vänta ;) hihihi
Men tänkte de kan väl inte va så jäkla svårt??!!  Fram med borren, plugg, skruvar, vattenpass och mätpinnen ;) (mitt ord för tumstock). Ja, 20 minuter senare va det fixat! Nästa projekt blir att tapetsera, vilket jag inte har gjort innan. Men WTF, någon gång måste ju va den första ;)
Önska mig lycka till ;) hahahahaha



Ja, nu ligger de skruvar , vattenpass å annat lite överallt i köket... Så får röjja undan detta innan det är dags för att krypa till kojs. Annars blir inte H glad fast jag varit duktig ;)
H:s sista jobbenatt denna gången... alltid lika glad när jag vet att han ska vara hemma hos oss några dagar. ♥ Jag ska krama om honom hela morgonen!!! Familjebus & mys i sängen på morgonen med många skratt och kramar - Jag, H, lilla M & Bobban♥

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Niiice

2010-08-08 @ 23:45:14
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: kitte

duktig

2010-08-08 @ 23:46:37
Postat av: anna

Vad fint det blev :)

2010-08-09 @ 08:04:04
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: Katleen

Klart du reder sånt här!!!

2010-08-09 @ 08:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0