Första dagen...



Första dagen i skolan!

Kände mig som en liten nervös skolflicka med pippilotter i håret, när jag stod utanför skolan idag. :)
Första dagen på rätt många års studerande... Men när jag väl satte min fot innanför dörrarna så försvann nervösa känslan och jag hakade på Emelie längs med vägen förbi samlingssofforna, för att kolla in vart jag sedan skulle befinna mig.
Dagen gick bra och jag träffade många trevliga människor. Så första dagen gick bra och jag trivdes bra där :)
Imorgon ska vi på utflykt med klassen, som sen ska ingå i ett grupparbete som ska redovisas på onsdag... Mitt första uppdrag på skolan :)

Så nu blir det hopp i säng för att komma upp i tid, så man hinner med både frukost och annat innan det är dags för att lämna Malte på dagis och sen sticka till skolan för samling innan vi beger oss ut.

Så natti, natti mina vänner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0