Foton

Dags för att framkall lite foton kanske???



När man hittar över 4000 bilder på datorn så kanske det är dags att sortera och framkalla några ;) Jag har börjat med detta uppdraget... sorterat till lite bätrre mappnamn, så man har koll på vad det är för foton. Jag håller även på att bränna ut dom på skivor så nu ska man bara välja vilka foton som ska bli framkallade. Risken är ju att det blir rätt många. Jag har ju lite andra skivor med foton som jag inte har sorterat...

Ja har man tid över, så är det väl detta jag får hålla på med ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är redig du, Sandra :)!!! Det blev inte mycket av Näsumsbesök nu till helgen...kom på att vi var bjudna till kalas på lördagen och fick då "reda" på att min morfar blir 82 år idag (söndag)...jisses vad minnet börjar svika en nuförtiden. Tobias kanske tittar förbi själv denna vecka, då han har en vecka till ledigt med Elina...jag börjar jobba imorgon som du säkert sett på FB...men men jobbar bara 16 dgr fram till den 30 aug sedan börjar skolan igen. När börjar du skolan förresten? Hälsa familjen och många kramar till er alla

2010-08-08 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0