Hej å hå!!!

Nu har jag kollat lite på partytält till vår kräftskiva...



... Men det får nog bli pressening istället, antingen är tälten för små eller för stora. Så kör på pressening så man kan sätta det hur man vill :)

Så den 28 augusti blir det kräftskiva :D




Tack för era kommentarer ang. förra inlägget. Skriver ju inte för att få sympati, måste bara få väck lite från huvudet och eftersom jag inte tycker om att andra ser mig ledsen så är det mitt sätt att "få ut det".

Men är glad att jag har så fina vänner som bryr sig  om en så mycket. Kram till er!!! :D

Kommentarer
Postat av: Katleen

Jag tycker det är bra att du kan skriva här, för då känner jag att jag kan få vara med i din vardag fastän det är 110 mil emellan!

2010-08-19 @ 13:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0