Hipp hipp HURRA!!!!

Idag fyller vår första "bebis" 5 år...  =)

Det är vår lilla älskade voffsing Bobban som fyller. Det har vi firat lite smått med extra gottis till honom och ikväll får han sova på kudden brevid mamma (jag då, hahahahah )

Vi har nog verkligen uppfostrat honom som en liten bebis, men jag tycker det har gått väldigt bra ändå =)
Han är snäll, söt, go, sååå mysig, får valpfnatt ibland, sur liten gubbe ibland (när det kommer valpar och ska leka så tycker han att de är jobbiga - morrar lite å går å lägger sig någonstans där han förhoppningsvis slipper dom... hihihih) och jag är så glad att vi har honom... någon som man kan gosa med och värmer sängen när H jobbar =)

♥ Så grattis på din dag, min älskade voffsing!! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa (Bobs tjej)

Vilka fina bilder på gossen. Å ser att jag är med på två st, haha! Grattis världens bästa vovve. Puss på nosen!

2010-08-08 @ 23:12:29
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

grattis bob:D

2010-08-08 @ 23:43:32
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0