I helgen som varit...

Så hade vi kräftskiva :)

Vi blev 21 personer varutav 2 barn som fick vara med på sin första fest :) De är ju stora tjejer nu och tyckte det var roligt :) En av dom somnade i Maltes säng och en av dom var uppe lite längre och fick sitt hår lockat och allt :).
De åkte hem med sin mamma och plastpappa när vi drog till Rocka Billy.

Alla hade supertrevligt och det var en lyckad fest... jag tyckte att jag hällde i mig alla de sortes sprit (trodde faktiskt att jag skulle däcka eller må illa och avsluta kvällen tidigt) men höll mig i toppform hela kvällen.
På efterfesten var det dock ett gäng smågrabbar - som tyckte att de var stenhårda och visade det genom att spruta ut de mest oklipska ord (visade verkligen att de hade dåligt ordförråd) - kaxade och verkade tro på fullaste allvar att ingen skulle reagera??!! Det visade sig som vi trodde - att de inte hade mycket innanför pannbenet... Så förutom besöket utanför på vår gata av de här grabbarn, så var kvällen verkligen toppen... och vi slutade väl festa runt 4-5 på morgonen.

Men man var heeeelt slut på söndagen. Man städade iallafall men sen låg man pall i soffan resten av dagen. Jag har även känt mig lite seg från och till hela dagen idag... Börjar man bli gammal tro?

=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0