Lilla söta bebis där... vad ska du heta när du är här??? :)

Karlen sover, lillgrabben sover,kvar är jag som låter tankarna löpa fritt...


Ja, min lilla vän de går fortare än vad man tror...
helt plötsligt blir lilla Malte storebror.

Men än min älskling så är det några månader kvar...
innan du första andetaget i denna världen tar.

Sitter här och kollar på bilder och tankarna flyger omkring...
Man undrar blir det prinsar eller prinsessor på dina ting???

Vårt älskade lilla barn vilket eller vilka namn ska du få bära på...
Några utvalda finns i mitt hjärta som du skulle kunna få.

Men först får vi se om det är lillasyster eller lillebror Malte får...
Vilket det än blir så kommer jag att fälla minst en glädje tår.




Älskar dig, vårat lilla knyte därinne!

23/01-10

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

ååh vad fint:)

2010-01-23 @ 18:50:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0