Till Lilleman

Beräknad förlossningsdatum... 14/7-10.

Idag skulle du varit hos oss Lilleman, om allt gått som det skulle... om allt gått bra. Även om jag trodde att du skulle komma till oss tidigare, precis som din bror.

Men något hände... något så oerhört sorgset och svårt för oss, dina föräldrar. Vi fick aldrig höra ditt skrik, vi fick aldrig se dina ögon, vi fick inte dela vårat liv med dig.
Jag vill att du ska veta att vi älskar dig så oerhört mycket och att vi tänker på dig hela tiden.
Vi försöker fylla våra dagar med saker som får oss att le, inte för att vi har glömt dig för det gör vi aldrig så länge våra hjärtan slår... Utan för att det gör så ont i oss... ont, svårt, jobbigt, smärtsamt att vara ledsen.
Men saknaden är stor, mitt älskade barn.


Liten sa: Vad händer när vi dör och är borta, kommer du att älska mig då, lever kärleken vidare?

Stor höll Liten intill sig medan de såg ut i kvällsmörkret, på månen och de klart lysande stjärnorna.

Stor: Titta på stjärnorna Liten, se så de lyser och glittrar. Det var länge sedan somliga av dem dog, men de lyser fortfarande på kvällshimlen. För du förstår Liten... likt stjärnljus, dör aldrig kärleken. ♥



Jag vet inte om du kan känna vår kärlek till dig, om du hör mig när jag viskar mina ord eller om du kan läsa mina tankar. Om du kan, så vet du hur stor min kärlek och även tomheten är.
Vaka över oss Lilleman, men speciellt din bror. Följ honom, hjälp honom i livet att välja det rätta, i situationer och beslut där vi inte kan hjälpa honom.

Jag vill tro att vi möts igen... jag måste tro... för att få någon form av tröst. Då jag kan få se dig igen, kunna få se in i dina ögon, få höra att du känt dig saknad och älskad.

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Katleen

Han finns där ute han kommer att ge dig tecken tror jag så länge ni lever och sen kommer ni att träffas.

Det tror jag! Du är finaste mamman till Malte och en ängla mamma forever till Lilleman!



XXX

2010-07-15 @ 08:24:06
Postat av: Lisa

2010-07-15 @ 15:28:01
Postat av: Lisa

2010-07-15 @ 15:28:48
Postat av: Lisa

Oj, nåt gick fel o råkade skicka utan att skriva nåt, två ggr!! Äldkade Sandra. Lilleman vet att ni tänker på han hela tiden. Carro sa till mig att de finns en film, där någon kommer till himlen! För dom som e kvar på jorden så känns de som en evighet. Men för dom i himlen är det bara som en vecka. De tror jag oxå. Så lilleman vet att ni kommer sen när ni levt klart era liv. Då finns han där, kanske i Nangiala och väntar på er. Och för han så har de kanske bara varit som en vecka!! Ska se om jag hinner ner till Lilleman innan jag ska på begravningen imorgon. Stor kram till er!

2010-07-15 @ 15:36:53
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Gud så fint skrivet:) Han vet och känner er kärlek och saknad, det är jag helt säker på. Och precis som Lisa säger så väntar han på er och vakar under tiden för att se att ni får det bästa möjliga liv under tiden.



Kraam

2010-07-15 @ 20:09:19
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0