My Baby...

Alla dessa söta små bebisar som har kommit och som snart är här, bland mina vänner och de man känner  =)

Och man är så glad för deras skull... att de får uppleva det härliga med ett litet barn skapt av just dig! DET ÄR en så härlig känsla :)

Men blandade känslor och sorgen gör sig påmind när man kommer tänka på att vi skulle haft en liten kille här på 2 veckor... En liten skulle kommit för 14 dagar sedan...♥

Jag vill me ha en liten som vilar på mitt bröst..!



Det har nu gått 2 månader och 5 dagar sedan Lilleman...   .... ....



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Jag förstår att det måste kännas jättetungt att se lyckan och allt som hör till bland umgängeskretsen...



Det är verkligen en livslång kamp ni kommer gå igenom. Men samtidigt får ni styrka och lärdom även av detta. Många styrkekramar. <3<3<3

2010-07-28 @ 22:46:01
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Nope inte blivit ngn lattehållare. haha ... Känns ju inte direkt prioriterat. Men hade varit kul;)

2010-07-29 @ 14:00:52
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0