Lilleman, Du finns alltid i våra hjärtan!



Våran Älskade Son
Du kommer för alltid finnas med oss
i våra tankar, i våra handlingar, i våra hjärtan
... i vårat liv!!!   ♥



 

 

Mina starka föräldrar??!


Mina föräldrar är så starka, det säger faktiskt alla

Men när alla andra sover om natten har jag sett deras tårar falla


Under sömnlösa nätter kommer jag tassande på tå

De vet inte att jag är där för att hjälpa dem förstå


Lika ändlöst som strandens vågor & deras smärta,

Jag vakar över mina starka föräldrar som alltid bär mig i deras hjärta


De bär ett leende, ett leende de tror döljer

Men genom himlens dörr ser jag tårarna som följer


Mina föräldrar försöker att hantera döden för att hålla mig kvar

Men alla som känner dem vet att det är den enda möjlighet de har


När jag vakar över mina starka föräldrar genom himlens öppna dörr,

försöker jag förklara att änglar skyddar mig nu så som de gjorde förr


Men jag vet att det inte hjälper, eller lättar bördorna de bär

Vad de än säger, hur de än mår


Mina starka föräldrar har sina hjärtan, för alltid fulla av sår......

 

 


Vi Älskar Dig Lilleman!!!

Kommentarer
Postat av: kitte

så vacker kramar om

2010-06-11 @ 01:47:36
Postat av: anouk - Gravid

Åh så fint.

2010-06-11 @ 09:29:19
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Åh så fint.

2010-06-11 @ 09:29:19
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vilken fin dikt! Lilleman är er skyddsängel och kommer alltid vaka över er! Glöm inte mitt erbjudande om sova-över-kompis! Bob hade tyckt att de varit helfestligt! Stor kram till älskade er

2010-06-11 @ 19:07:30
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0