Barhörna...

Det går inte en dag utan att jag fantiserar om hur jag Egentligen vill ha det här hemma.

Det senaste som dök upp i mitt huvud igår, är en typ barhörna som jag ska försöka bygga själv. Fast det ska vara mer som en kaffe hörna...  Men då försvinner min datorhörna. Har i och för sig en bärbar dator, så kan väl ställa den var som. Men vart ska jag ställa min skrivare?

 



Mina ideer som jag vill göra här hemma:
  • Tapetsera om min fondvägg i storarummet.
  • Måla om hallen
  • Byta hatthylla + att bygga upp en bänk för lättar på och avklädning av Malte
  • Bygga sänggavel
  • Bygga ett "skrivbord" till Malte
  • Byta dörrhandtag i köket
  • Byta fläkt
  • Nytt köksbord, då det vi har nu är lite för stort.
  • Tapetsera barnkammaren.
  • Och nu den här nya hörnan =)


decorating.jpg
Listan kan göras låååång... Just nu så känns det som om jag vill göra sååå mycket, men kroppen vill inte alls hänga med. Är så trött å seg hela tiden känns det som. Att jag är gravid och har haft förkylning i nu 8 veckor har väl inget med det att göra??!!  ;) 

Om det finns någon frivillig som kan tänkas hjälpa till, så är det bara att höra av er ;) hihihi

Nu ska jag hänga upp tvätten till att börja med ;) ... Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0