Fredagssuprise =)

Fam. Hansson kom på besök igår, mycket trevligt!

Och som en "liten" överskning så hade de med sig prylar så att de kunde plocka väck vår gamla fläkt och sätta upp en ny.
Så nu har vi en fläkt i köket som är mycket snyggare och fungerar!!! hihihihihi...

De fick faktiskt kämpa en hel del med att både få väck den gamla och att sätta dit den nya. Henkan var nog riktigt glad att han slapp det jobbet. =)



Ha, tänk vad goa människor de finns... Man blir så glad!!!  Att hitta en bättre familj än Henkans, är nog jäkligt svårt!!! Helt underbart att man både hittar karlen i sitt liv och på köpet få så go familj till.

  • Mormor Ulla: Tänker alltid på både Bobban och Malte, busar med dem båda, stickar å knåpar sådana vackra saker till lille Malte.

  • Farmor Inga-Maj & Farfar Rolf: Ställer alltid upp å passar Bobban och är busar med Malte fast de har onda ryggar, man är alltid välkommen och det finns alltid gott om fika ;)

  • Moster Wiveca, Håkan & barnen Hansson: alltid på glatt humör, hjälpt oss med alla möjliga saker mellan himmel och jord. Supertrevliga att bara sitta å snacka och umgås med. ( Det blir väl där jag kommer att spendera min sommar)  ;)  hihihihi....  Och Malte bara äääälskar dom!

  • Farmor & Farfar: Finns inga bättre svärföräldrar!  De har koll på oss!!!  de hjälper oss!!! de är roliga, mysiga, fulla av kärlek till vår lilla kille, man kan snacka om allt med dom. En middagskväll med vin eller annat med dom, slår alla kvällar på krogen ;)     -De är Bobban och Maltes, farmor och farfar!!!

  • Moster Emma ( Henkans syster) En go och speciell tjej! Har haft mycket roligt med henne!!! =) hihihihi.
Hon ska bli sambo nu och jag önskar henne/dom all lycka!!!


Jag älskar min egen familj me!!!

Men att få en sådan här go extra familj när man träffar sin kärlek, det är nog inte alla som har den turen. Och jag vill att dom ska veta hur mycket jag uppskattar dom!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0