Fullt upp!!!

...och lite till!!!

Denna veckan händer det saker. Jag blev sjukskriven förra veckan pgr av tidiga sammandragningar, så försöker ta det lugnt. Min älskade sambo har städat, tvättat, tagit hand en hel del om den lille, lagat mat, hjälpt mig med papper som ska skickas iväg, killat min rygg tills jag somnat... ja, han har verkligen skämt bort mig! Allt för att jag ska ta det lugnt.



Men vissa saker måste man ju göra ändå. =)

I måndags var jag på ytterligare ett möte med facket och min arbetsgivares jurist... Detta har hållt på sedan Januari och är fortfarande inte löst än. Men nu vet båda parter vart de står och nu väntar jag bara på ett sista beslut som kommer att klargöra det hela en gång för alla!

Idag har jag varit hos barnmorskan för att mäta magen och lyssnat på hjärtljud. Även fått det bekräftat mer eller mindre att det verkligen blir kejsarsnitt, då min moderkaka ligger över med 5 mm.

Imorgon blir det möte med dagis angående Malte och senare på eftermiddagen ska Malte till Bvc för sin 1½ års kontroll.

Torsdag : LEDIG från Planer... men funderar på att köra och hälsa på pappa, familjen Hansson eller svärföräldrarna. Kanske till och med blir något heeelt annat, det återstår å se =)

På fredag blir det Ultraljud inne i K-stad... koll på livmodern och tillväxtkontroll på bebben i magen.


Och så har jag fixat med alla telefonsamtal som skulle ringas och skickat alla papper som skulle skickas... Ganska NÖJD då den listan var rätt lång! ;)

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

hahaah klockren bild. :D



Skönt o få "bort" mkt av allt mans ka göra:) Men ligger livmodern bara över med 5 mm? låter ju lustigt...



Hurru- skulle vi t second hand idag?=) Jag e nog hemma vid fyra

2010-05-12 @ 10:04:19
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0