Tittut min söta lilla kille...

.. där är du ju =)

Var på Ultraljud idag... mitt 4:de!!!

Men fick se vår lilla kille igen =) Han tittade fram bakom moderkakan.

Jag såg allt direkt... näsa, ögon, mun.

Men kan vara svårt att se på ultraljudsbilder ibland... och ingen annan av de som jag visade bilden för kunde se förrän jag pekade ut vad allt var =)

Så jag har ringat in till er. Bara till att klicka på bilderna så förstoras de:)



Fick reda på att lillkillen var lite liten, så ska in på ett tillväxtultraljud om 3 veckor. Han låg ungefär 250gr under genomsnittet. Men han växer nog till sig... han har ju iallafall minst 6 veckor kvar om allt går som planerat.
Och min moderkaka ligger fortfarande kvar... så det blir ett till vaginalt ultraljud nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: anouk

oooj vad häftigt!!!:D Fin han är:):)

2010-05-14 @ 20:12:44
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0