...

Gud, vad man kan bli trött på vissa personer ibland.

För min del så går min besvikelse, undran över hur folk tänker... över ganska snabbt.
Man tänker att den personen har väl inte tänkt till innan...  Men så blir man påminnd om det igen och igen, över dumma kommentarer, handlingar eller ICKE handlingar???  Är så trött på allt sådant nu. Jag anser mig var en rätt positiv person som ser lösningar och "ljuset" i det mesta. Jag tycker det är lättare att vara glad än arg och ledsen, jag förlåter personer om och om igen, jag kan bli besviken eller arg i en obetydlig tid för att sen kasta bort det och tänka posotivit igen.

Men vissa gör det svårare... Har ett par vänner som är lite så. Jag tycker så jäkla bra om dom, men sen öppnar de käften och slänger ur sig något utan att tänka på att de faktiskt kan såra någon, kan såra mig... deras vän????

Men som vanligt så kommer jag inte tänka så mycket mer på det nu, efter jag skrivit av mig. Men någon gång tar det stop / får jag nog.

Efter 31 år sa jag till min mamma... på gott eller ont?? :/  Är faktiskt jäkligt besviken på nästan alla i min familj. De som borde finnas där...!!! 
Som LYSTE MED SIN FRÅNVARO under min jobbigaste period (som igentligen pågår än) när Lilleman lämnade oss. Inte ett enda samtal från min mor sedan begravningen för att kolla hur vi mådde... inte en enda från mina syskon utöver Jaana, som kom ELLER ringde för att kolla hur vi mådde/dela vår sorg / finnas där för oss...
De skickade på facebook... Men va kostar det att slå en signal, eller hur lång tid tar det?? Speciellt under denna period.

Och det är så mycket annat med som gör att jag mår som jag gör idag...

Hur mycket ska man palla???

Känner mer och mer att den positiva som jag har växt upp till att bli. Bryts ner bit för bit, för varje dag som går...

Nu har jag klagat tillräckligt ;)

Over an out!!!  ;)

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

OJ vad är det nu som hänt?=/



Neej gumman det vat jag ju! Jag har också gillat den fram tills nu... Men alla barn ju olika och föräldrarna likaså. Förmodligen därför det finns en heeel djungel av vagnmodeller.:) Hon e ju så stor med redn så hon får knappt plats i liggen längre -också en orsak. Säger absolut inte ngt mot er om det var så du tolkade. absolut inte. Vi fick ett skitbra pris på vagnen ju! ;)



Men lutar nog trots allt åt att vi byter efter jul tror jag...

2010-11-06 @ 14:02:15
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du har all rätt att känna så. När en sådan här tragedi händer en så ska en familj finnas till hands. Man behöver inte såga så mkt, de räcker att bara va där. Att skriva inlägg på facebook räcker inte i mina ögon. Ett telsamtal i veckan för att kolla läget, och de tar 1,5h för vissa att komma hit?? Inte tusen mil. Man önskar inte sin värsta fiende det ni gått igenom. Och sorgligt att din familj inte kan va där för dig. Jag kan adoptera in mig som din syster =) Kram

2010-11-06 @ 17:33:47
URL: http://lisathea.blogg.se/
Postat av: Katleen

hej min finaste gladaste positiva vän!

Usch o Fy! Klart du skall stå på dig! Nog är nog!

MEN ingen skall få ta bort det glada i dig!!!

Snart så, till jul, kommer jag för o kolla o se ditt fina smile!!!



Bamsekram till dig o din fina familj!!

2010-11-07 @ 18:22:58
Postat av: Zandris

Tack ni är så fina =)

2010-11-07 @ 20:03:38
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0