Ett liv, en sekund...

Ett liv, en sekund...

Min älskling... I landet långt, långt borta möts vi igen,
att få se dina ögon och höra ditt joller... äntligen

Vi kommer att få vår tid tillsammans...
Det räcker inte med någon annans...
...då jag vill lägga min panna mot just din mjuka kind.
...då tårarna har ersatts med en mjuk kyss av en vind.


Din familjs kärlek finns här och jag hoppas att du den känner,
även om det är mycket sorg och saknad som i oss bränner.
I mitt hjärta står det skrivet en text, om en stor tomhet och kärlek i ditt namn
tills när du ligger mjukt och vaggar i din mammas famn.

...tills då du är där med oss & vi med dig!

Ett liv här, är som en sekund hos dig.
När du blinkar och åter öppnar dina ögon igen, så står vi där!



/ Till min älskade och saknade Lilleman

-från din mamma.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fint skrivit vännen. Lilleman vet att ni tänker på han varje dag. Hans själ är hos er och vakar över er alla. Ni kommer ses igen i Nangiala. Och som du skriver, så är det som bara en sekund för honom. Stor kram

2010-10-03 @ 23:15:52
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0