Roliga lilla M.... :)

Roliga lilla M...

En stund efter att vi stigit upp, går M och visar mig hans fåtölj i storarummet genom att banka på den. Sen tar han mig i handen, går in och bankar på sitt bord i sitt rum.

-Aha, men du har ju pallen här inne. Du behöver inte ta in fåtöljen... Sitt ner på pallen här :)

Men -Nej sa M.

- Jaha, ska jag hämta fåtöljen då?

-Nej, sa M.

Så började han slå lite på bordet... och började dra lite i det.

-Hahahaha, så du vill ha ut bordet till fåtöljen???!!!

-Mmm :D svarade M. med ett stort leende. (Äntligen förstod mamma)

Jag bar ut bordet och la på lite leksaker till honom, men nej då. Han skulle inte ha några leksaker...
Jag frågade om han skulle ha macka??

-Ja, svarade han med ett tindrande leende (som alltid, när mamma förstår vad han menar)

Han fick sin macka och jag kunde inte låta bli att skratta. M hade bestämt sig från början att han skulle sitta vid sitt lekbord...ute i storarummet...och äta sin frukost.  :)
M kan säga:  ja,   nej,   mamma,   pappa.  Men han lyckas alltid visa, på sitt sätt, vad han vill. 

(Detta är nog bara något mammor kan uppskatta)    HAHAHAHAHA ;)


Barn är underbara

M ÄR UNDERBAR :)

Kommentarer
Postat av: Katleen

Så fint du har gjort bloggen!

Vad fint skrivit till Lilleman,

Och lilla Malte, skall bli kul att träffa han igen snart!! Jul kanske???

2010-10-04 @ 09:28:43
Postat av: kitte

ja jag fattar alltid efter liten fråglek han vet vad han vill å kul e han lille busen

2010-10-07 @ 00:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0