...

Ibland undrar man om det aldrig är nog med dåliga saker!!!!

2010 är ett helvetes år!!!

Lilleman togs ifrån oss... vår älskade lilla kärleksbebis som inte fick vandra på denna jord, ett kejsarsnitt med smärta och sog att hantera,
jag fick inte komma tillbaka till mitt jobb efter mammaledigheten efter M och fick därför kontakta facket, 6 månader utan inkomst på grund av det, det ska upp i rätten och förhör mellan partena väntas, KAN ta upp till ett år innan allt är löst. Och massor av annat som har gått i motvind...

... Och nu min lilla pappsen... hjätflimmer...tryck över bröstet. Han fick åka ambulans in till akuten och är nu inlagd på sjukhuset. Min älskade lilla pappa!!!!♥♥♥

Han är trött men säger att det är ingen fara, jag mår bra, jag kommer nog hem snart. Min pappa har alltid varit sådan, vill inte oroa mig. Men pappa, det är hjärtat... inget som man INTE ska orora sig för. Jag vill ju ha dig här hos mig, jag vill att du ska vara här på M:s 10års dag - M:s 20års dag och helst hans 30års dag med :)

Vet att han försöker vara så positiv som möjligt (jag är ju likadan-vad det än är som händer...det är ju lättare att vara glad och det ska väl vara bra att vara det med, man vill inte få andra oroliga, jag mår ok... jag lovar! :( ..inte alltid så sant ) 
Nu förstår jag hur han kände det, när han visste vilken sorg jag bar på. Man är orolig fast att den andre säger att man är ok. Man vet att det egentligen inte är så, men samtidigt skönt att höra det.
Men jag ÄR orolig... Vill inte tänka tanken att mista min pappa! Min pappa som har tagit hand om mig sedan jag inte var året fyllt. Den enda föräldern som har funnits i närheten i min uppväxt. Min pappsen♥

Men det ordnar sig... de kommer att ge medicin... han kommer hem med nya krafter och låter dom växa... snart är det bara ett minne blott... men ett minne som påminner om att han måste ta det lugnt. Japp, så kommer det att vara!!!




Kommentarer
Postat av: Katleen

Kram, ta hand om papsen din o dig själv!!

2010-09-28 @ 10:38:57
Postat av: anna

Skickar en kram till dig!

2010-09-28 @ 15:15:29
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: Zandris

Tack =)

2010-09-29 @ 12:18:05
URL: http://scollection.blogg.se/
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

Klart det kommer gå bra:) Styrkekram

2010-09-29 @ 21:42:02
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0