Heeeeeej här är jag..! ;)

Alldeles för länge sedan nu!

Mycket har hänt sedan sist, men jag har varit så trött... Ingen energi och den lilla jag har haft, har gått till skolan och min söta lilla son. Efter det har allt gått motoriskt eller som en zombi ;)

Nu känner jag dock att energin börjar smått komma tillbaka. Kan det vara för att solen har givit oss några underbara dagar? Det är så härligt och uppiggande med denna sol... även om jag bara sover max 4 timmar/natt.

Idag blev jag överraskad av lite härliga människor som ligger mig varmt om hjärtat. Jag fyllde år i måndags och vi skulle bjuda mina svärföräldrar på lite fika, eftersom min sambo har jobbat och hade sin första lediga dag idag.
Istället för bara mina svärföräldrar, så dök det upp ett helt gäng som överaskade mig för att säga grattis till mig.
Med sig hade de ett presentkort till en tatuering!!! WOW!!! ( jag blev så glad och rörd, att jag inte kunde hålla tillbaka ett par tårar som trillade ner längst min kind).
Snyft, vilka goa människor.

Jag vet precis vad jag vill ha... sen vet man inte om det ändras nååågot lite, nu när jag verkligen kan börja titta efter tattueringar på allvar. Hittar jag inte "min" tatuering, så ska jag börja skissa på en egen. =)

Några av dessa goa människor var Lisa, Anouk, Kate (som jag känt sedan jag var typ 5 år) Mina goa svärföräldrar och några andra (ni vet vilka ni är) från min sambos sida (dessa människor är så härliga)
Ibland undrar jag om det finns någon annan som har turen att få träffa KÄRLEKEN med en sådan underbar släkt på köpet ;) För det är ni! :)
Åh, jag är så glad idag! 


Nu ska jag faktiskt försöka sova... och hålla tummarna på att jag kan sova mer än 4 timmar.

KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0