Hej!

Någon som saknat mig???!! ;)




Jag har inte skrivit i bloggen på rätt några dagar nu. Jag har varit trött, haft fullt upp, njutit av familjen, hängt på FB... ja, allt utom att sitta å skriva till bloggen ;)


Förra veckan jobbade H dagtid och det har han aldrig gjort sedan vi träffades! Han var på utbildning och skulle vara hemma senast halv sex på kvällarna... Dock blev det att han sov över där 2 ggr, då det redan var bokat rum till honom. Detta gjorde han ju för att kunna umgås lite med de andra som var på utbildningen.
Tyvärr blev det ju då att vi inte träffades alls nästan... Och det var jäkligt tråååååkigt!!! Då märkte iallafall jag hur underbart det är att ha honom hemma :)


Helgen som kom, var supertrevlig. På lördagen hade vi familjen Hansson över på en bit enkel mat och lite kortspel... behöver inte säga så mycket mer, vi har alltid trevligt i deras sällskap :) Söndag så tog vi det verkligen luuuugnt, jag och mina pojkar satt i soffan med täcke och film fram till halv två, på eftermiddagen!



Måndag: Alla ♥ dag! Skulle bli ett bra dygn... men blev kaos, iallafall nattetid.


På kvällen var det 2 trötta som satte sig i soffan och myste för att sen somna gott. Men vid tolv så vaknade jag till av att H höll i lilla M och M hade svårt för att andas. Han hostade och kippade efter andan... H ringde 112 medan jag försökte lugna M, så att han kanske skulle få lättare att andas. Som tur var, så fungerade det. Vi fick beskedet att åka in till akuten med honom, så det gjorde vi (jag tyckte i och för sig att det var konstigt att de inte skickade en ambulans direkt när de fick reda på att ett barn knapt fick in ...eller ut någon luft).


På vägen in så lättade det i allafall... Det var tydligen kylan som gjorde det.
Så för att göra en lång historia, lite mindre... Så kom vi därifrån och M var sitt vanliga, roliga, pigga jag igen. Men vi fick aldrig reda på vad det var, men det nämndes något om krupp i förbifarten och det är vad jag tor de är. Nu får han Molipect innan han går och lägger sig om kvällarna.


Min lilla älskling!!!♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Katleen

ooo men neeeeeeeeeeeej lille Maltebus!

Inte skräma mamma o pappa på det visset!

Usch

Kram till Malte!

2011-02-17 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0