Min sons rum :)

Idag fick jag ett önskemål om att lägga upp min sons rum på bloggen. :)



I den limegröna färgen, blandade jag i lite sand, som jag köpte på blomavdelningen. Jag målade svart nedtill, just för den anledningen OM det skulle förekomma lite väggmålning av min son ;)

Sen har jag ritat slott, prins, prinsessa, drake, skog, buskar, häst med kritor. Jag ville att det skulle påminna om en teckning.
På högra sidan, på sista bilden, är det en vit väg med vita garderober. På den vita vägen har jag hängt upp svarta tavelhyllor, där M. har sina böcker och DVD filmer.



Det ser lite anorlunda ut i rummet nu, än på fotot... Han har fått nytt bord och stolar, ny säng och tv... hahahaha. (Jätte bra att ha när jag vill titta på nyheter, Halv åtta hos mig eller CSI).  ;)
Men annars så är det rätt likt fortfarande :)





Vad tycker ni?? :)  Jag tyckte att det blev ganska bra faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var ju jättefint ju! & va kreativ du är :D Vi hörs imorrn! kramar

2011-02-28 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0