Näääää....



Vad händer!!???!!!
Under tiden som jag skrev det andra inlägget, så säger tvn PANG!!!!





Jag satt som sagt vid datorn medan H och Christoffer satt och tittade på handboll. Sen small det bara, precis som när en propp går, fast mycket högre... som en sådan pistol med knallskott??
Det blev bara tyst och vi tittade frågande på varandra, vad hände???

Tänk om det börjar brinna??? Koppla ur tvn, sa jag... (tänker på de gamla tv-apparaterna... jag har ingen aning om det kan hända samma sak på LCD tv???) Blev lite uppstissad å orolig    ^^)    hihihihihi

H tog lugnt väck tvn... bar in den i sovrummet och plockade ut vår sovrumstv istället och kopplade in den.
Han skulle minsann titta på handboll... hihihihihihi    xD


R.I.P min älskade tv ;)

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hahaha sjuukt!?



Ja, jag ska nog dit imorgon och köpa klippkort. Då får man ett medlemsnr som man loggar in på nätet med och bokar in sig på olika pass. :) Så spring in när du kan och köp ett engångs- eller tio-kort:D

2011-01-26 @ 21:43:40
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0