Andra dagen

Andra dagen på jobbet gick också bra.

Däremot var jag trött som en 100 årig elefant, när jag kom hem :9 hihihi

Vi tog det lugnt, beställde mat och tittade på film när M hade lagt sig.

Idag har vi barnvakt :) Nu på förmiddagen så passar Christoffer och Lisa vår lilla grabb, sen lämnar de M till hans farmor och farfar. Vi har en gemensam fixar dag med bostadsföreningen och eftersom H är vice ordförande, så känns det ju lite extra viktigt att vi är med...

Nu blev det ju så att det regnar från och till.... därför slipper jag min uppgift (YES!!!! hihihihi), som var att måla staket och annat. Jag tänkte ändå utnyttja barnlediga tiden till att diska, tvätta och lite annat idag.

Ikväll blir det grillning med några av dem som bor runt oss. För min del blir det lite ciderprovning idag ;)
Ha en go dag!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0