Trött men stolt mamma

Jag är super trött nu, men M borde vara tröttare än mig...


...och det är han inte :S

Morgonen så spenderades nästan en timme hos läkaren i byn, en remiss in till stan blev det. 

Men jag hade lovat M en ballong från marknaden i grannbyn/stan, så det blev en runda in där först :) När vi var färdiga där och M hade sovit sin lilla tupplur, begav vi oss till stan - Akuten, med M's remisspapper.

7 timmar senare är vi hemma... :/ Seg som attans. Inte lätt att sysselsätta en 2 & 1/2 åring i ett sjukhusrum i alla dessa timmar :(
Stackars lilla M. De skar, gröpte med nålar, tryckte, skar med skalpell och höll på... Tror 8-9st olika tittade på honom, stackaren. Ändå så har han ett leende på läpparna nu. Han har haft en jobbig dag men absolut tagit det så bra man bara kan, när man är så liten. Så jäkla duktig! :)

Allt för ett tråkigt insektsbett :(



Nu går jag å lägger mig, blev inringd till jobbet imorgon. Ha de gott! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0