Ledig... men inte från Facebook

Ledig... men Fullt upp ändå?


Jag har varit ledig nu rätt länge... men ändå så har jag inte tid, så att det räcker till??? Vill göra så mycket mer!! :)

Det är nog dags att börja sortera lite... Kanske välja bort vissa saker, som att sitta vid FB. Inte för att jag gör något vettigt där ändå. Det blir att man kommenterar lite, spelar något spel osv. Men tiden bara rusar förbi när man väl har satt sig där.
Funderar att bojkotta FB ett tag, men jag vet att det inte går. hihihihihi... Helt sjukt. Vad gjorde man innan FB?? ;)

Det är väl lite för att H jobbar som han gör och då är jag själv med M. När han gått och lagt sig så vill jag bara sitta en stund, då är det tvn eller FB som man har att välja mellan.
När jag sitter vid Facebook, så blir man ju ändå lite mer social. Chattar med någon, tittar på bilder och visar sina egna bilder.
Pappa, svärmor, syskon, mostrar, fastrar, vänner, ja många har ju facebook, där vi tar del av varandras dagar. Jag som är stolt mamma, delar gärna med mig av vad vi har hitta på, till familj och vänner... Men som sagt, loggar man in så kan man iblan bli fast upp mot ett par timmar...

Stänga ner Facebook??? neee, det lär jag nog inte göra... men kanske försöka göra lite mer "nyttigare" saker ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0