Sweden Rock Festival

En dag räckte för mig... :)

Märks att man är småbarnsförälder, att man inte festar så ofta... Kvällen var verkligen supertrevlig... önskar att jag mints mer av själva festivalområdet... ^^)

Vi började med att ta några öl och cider hos Emma & Robin. Jag och Robin piercade även oss (rättare sagt tryckte igenom våra igenväxta gamla piercinghål), vi kämpade verkligen med hans sista hål. Men Robin blev verkligen glad efter att vi fått igenom 2 piercinghål... Min har jag redan tagit väck! hhihihihi ja, när man är "ung" gör man dumma saker ;) hahahaha

Vid sju/halv åtta, drog vi vidare till Jens å Emma i Norje, där fastnade vi också i ett par timmar... hahahaha det blev ju inte mycket av själva festivalen..! Vi drog väl ner till området vid lite över tio. Där hälsade jag på Ulrik några gånger i rad, men återhämtade mig snabbt och var piggare än en mört! ;) Träffade syrran å Christoffer där me och det hela slutade med att jag landade hemma vid ungefärhalv tre på natten.

Snacka om överraskning när jag kom hem... Lisa skulle ta ut Bobban på en runda under kvällen... men hon hade minsan passat på och röjt undan ALLT som jag hade virvlat upp innan jag drog. Vilken underbar brud!!!! Så jag gick och la mig och sov gott tills runt 11 på morgonen därpå :D

Jag har sovit i tält på festivaler många ggr innan och festat flera dagar i rad... Men jag hade ALDRIG pallat 3-4 dar i sträck nu... :/













Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Haha blev det så hårt?=) Jag kände mig också rätt mätt efter en dag. Hade nog pallat lördagen också, men MAX två dar. Och då hade man inte varit ku på söndagen sen:( bläää

2011-06-12 @ 08:38:19
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0