PAAAAUUUUSSS!!!

ja, jag har inte skrivit något på ett tag... Har haft mycket att göra i skolan.


Just nu så har vi 2 böcker att gå igenom och göra analys och bokrecension på, 2 projekt och en del annat. H jobbar och då går all min tid till min älskade son. Idag har jag tagit mig tid till att slå mig ner vid datorn en liten stund iallafall, innan jag återvänder till mina böcker.


Jag slutade med min LCHF för 2 dagar sedan... Jag har lämnat blodprover och fick svar på dem för 2 dagar sedan. Sköldkörtelprovet inte va som den skulle och jag hade sänkt ämnesomsättning, så nu ska jag lämna mer prover och det ska analyseras.

Jag har redan en sjukdom, Chrons... som jag äter tabletter för och får leva med i resten av mitt liv. Nu kanske det är ytterligare en sak som jag får äta tabletter för.... ... i resten av mitt liv. Jag har iallafall fått svar på varför jag gått upp i vikt och inte kan gå ner, fast jag är igång mycket och äter bra. Jag har inte tappat NÅGOT kilo sedan jag kom hem från förlossningen för 9 månader sedan.

BLÄÄÄÄÄ!!! är det enda jag kan säga!


Skriver mer när jag är på bättre humör och har tid! Over and out!!!!!

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Åh:( Men än då måsrte det väl vara skönt och få svar på varför, nu? Jag misstänkte ju faktiskt sköldkörteln då när vi ratade... Malin har ju också problem med den. :( usch jobbigt. men som sagt; nu vet du ju iaf. kram på dig

2011-03-11 @ 06:48:08
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Katleen

Kram på dej min finaste Sandra!

Så duktig du är med ditt skolarbete! Stolt över dig!

2011-03-11 @ 07:33:40
Postat av: Sophia

Usch vad tråkigt, det är tillräkligt jobbigt med en men då har du i vart fall svar på varför och kan få hjälp för det.

2011-03-11 @ 11:33:29
URL: http://systersophias.blogg.se/
Postat av: Nilla

Krya på dig!!



Och var hård mot farbror doktorn - det brukar krävas för att de ska ta tummen ur röven och ställa en bra diagnos och finna bot.

2011-03-14 @ 19:06:23
URL: http://motherofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0