Piff å lite knoppvärmare...

Jag fick en hallbyrå och en spegel av H's farmor.


Jag målade båda vita idag och satte på mina "knoppvärmare", som jag hade beställt av Wiveca :)
En knasig/rolig idé som jag fick :) hihihihih
Jag skickade mess till Wiveca om hon kunde fixa sådana... och när hon förstod vad jag menade, så var det inga problem. De blev precis som jag hade tänkt mig :D

Det är bara till att trä på och av dom, så kan man bara handtvätta de virkade "knoppvärmarna", när det behövs.

Resultatet:




Hon är även duktig på att virka mobilskal och hittar på allt möjligt :) Denna beställde jag till Lisa, som ÄLSKAR rosa och katter ;)  :


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Fan vad coolt!

2011-05-21 @ 17:50:47
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0