I morgon

...så kommer det lite förslag på maträtter.



Jag försöker ju som sagt sätta ihop ett matschema?? där det ska ingå lunch som passar hela familjen. Mjölkfritt och delvis fiskfritt och någorlunda fettfritt ;)

Jag ska försöka göra detta varje vecka, både för att det ska bli lättare att veta i förväg vad vi ska äta om dagarna och att vi får varierad kost, lättare att storhandla, billigare och att jag ska få rätt mängd/mål mat om dagen.





När det gäller rökningen... så går det bra. 2 veckor "rökfri" idag. Inte ett enda bloss!!! Jag känner absolut inte lika mycket sug längre, men jag har fått sämre humör. Lite mindre tålamod med saker och ting. Jag hoppas det går över snart ;) Idag har jag dock varit på bra humör hela dagen =D


Kommentarer
Postat av: kitte

duktigt sandra

2011-01-20 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0