MatDagBoken

Onsdag


07.15 1st Knäckebröd med ost + kaffe

10.00 1st Ostmacka + kaffe

14..30 Kyckling med tomat och fetaost

16.00 Kaffe

20.30 1st knäckebröd




Än en gång... f-n vad jag äter lite!!!  När jag äter middag så äter jag ungefär assiett storlek på portionen. Vid vissa tillfällen äter jag mer... men inte ofta.

Som jag äter borde jag väga 50kilo... så varför gör jag inte det!?????!!!  
Well... jag vet ju att jag måste ändra på detta.
Frågan är bara om jag ska köra någon av alla metoder som finns, ex LCHF ??? Eller ska jag köra vanliga tallriks modellen??? Eller kanske drinkar som Cambridge eller herbalife???!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Kroppen sätter sig i sparläge och lägger sig som fett i stället bara för att den ska ta energi där ifrån istället för att ta från musklerna. Min mamma gick ner 16 kg bara genom att lägga om kosten med att äta ordentliga måltider och gröt till frukost.

2011-01-13 @ 11:36:08
URL: http://systersophias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bättre att göra som tjejen ovan har skrivit och kombinera bra mat med att röra på sig ordentligt!! Jag ska själv ner 17 kg fram till sommaren och det SKA gå! :)

2011-01-13 @ 12:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0