MatDagBoken

Känns som om det börjar blir tråkigt att lägga upp MatDagBoken... 


... men känner att jag vill göra klart dessa två veckor, så att jag verkligen har det svart på vitt.
Idag liknar det, de flesta dagar faktiskt. 

Torsdag:

07.30 Gröt med mjölk

10.00 1 äggmacka + 1 ostmacka + kaffe

12.15 1 knäckebröd

15.30 Schnitzel med kokt potatis, kokta grönsaker & brunsås.

20.15 Blir nog att jag tar flingor med mjölk.

(jag har nog ätit lite mer idag än vad jag brukar. Med tanke på gröt och en extra macka vid tio).



Jag sitter och filar på ett matschema, som ska passa både mig och min familj.
Min sambo är ju rätt kräsen (han vill ha "helgmat" så ofta som möjligt och äter inte heller fisk). Sen har vi ju M som har mjölkallergi och får inte äta något som innehåller komjölksprotein (och inte överförtjust i kött som inte är malet, har jag märkt).

Men något ska jag väl hitta av allt gott som finns där ute, som ska passa alla i familjen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0