Sluta röka... sluta med godis!!??


Oj, oj. oj... Nu är det dags!!!

Nu är det dags att fimpa och byta ut socker mot annat. från och med den 3:de så ska detta försvinna ur mitt liv. (godiset får komma tillbaka... men inte förrän om 2 månader).

Varför?? 
Jag fattar inte att jag började röka igen??! Och jag känner att jag verkligen är beroende av ciggen!
Jag gör detta för min och min familjs skull. Godiset ska jag ju skippa för att jag inte ska tugga i mig det istället för å röka.

Så håll tummarna för mig att jag fixar detta :)



Hahahahaha nu ska jag ut å ta en cigg!!!  - Bara morgondagen kvar..! OJ BARA EN DAG KVAR??!!! (PANIK)  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det! du ha mer karaktär än jag!

jag skall också göra ett försök, har bara inte satt ett datum för det ; )



Ha en super bäst 2011 hjärtat!

kram

Katleen

2011-01-02 @ 13:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0